jooooo

Helgen har åter igen varit helt underbar, har en del att visa och berätta om det men det gör jag senare. 
Nu sitter jag ock lyssnar på lite musik och ska just göra mig i ordning för familje-middag med min pappas familj och deras släktingar, ska väl bli lite skönt det också eftersom att jag inte direkt umgås så mycket med mina föräldrars nya familjer. Förutom det så slutar jag mitt ena sommarjobb och jag festar två dagar i rad som jag gjort några helger nu, haha oh well rice and shine.Sen till det viktigaste!
Om jag har turen på min sida så flyttar jag på måndag, eller jag jobbar så jag har inte tid att flytta men så fort jag får tid flyttar jag! GAAAH vill komma härifrån nuuuu!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

äähh, NAAJS! Vart flyttar duuää å ja ska kom å hälsa på deij!

Svar: Vaaaasa staden men joov jag arbetar så jag hinner int flytt saker just nyy men jag börjar som hyr an tidigare än ja flyttar, jaaamenvizzt gör dee! :D
Linnea

2014-07-07 @ 15:58:22
URL: http://fannymartiin.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0