Saker som skrämmer mig...

 
♥ Gymnasiet
♥ skämma ut mig i gymnasiet...
♥ inte ha vänner i gymnasiet
♥ äta ensam i gymnasiet
 

Som ni kanske ser så skrämmer gymnasiet röven av mig, nästan bokstavligt talat..?
Jag åker dit helt utan vänner, eftersom att alla mina andra vänner åker till en annan skola, MEN måste endå medge att visst, jag är helt övertygad om att jag gjort helt rätt val! 

Allt känns som att jag vill inget annat än bara börja om med ALLT! Vilket också är en stor del till varför jag åker till detta gymnasiet men jag är också så j*vla rädd att jag inte ska börja om rätt.
Att allt ska gå åt röven och jag ska ha ett värdelöst liv eller allra värst, totalt vantrivas som jag gjorde i mitt gamla högstadium! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0