G L O S S Y B O X

 
 
 
Som den youtube-nörd jag varit sen jag var kanske 10 år så har jag redan för länge sen upptäckt glossybox, på den tiden fanns inte glossybox i Sverige, men nu har ni svennefolk turen att kunna beställa hem en box för 139 kr till värde av mera än 400 kr... Tyvärr har har inte glossybox hittat till Finland ännu men jag hoppas vi får det hit inom snar framtid också.
 
Ni som prenumererat på t.ex. Pollux eller Funtasie numera Girl:IT, så funkar det på samma sätt. Du får en box en gång i månaden me olika utvalda smink eller skönhetsprodukter i normal eller resestorlek...
 
Jag anser att det här är en av det bästa saker som är uppfunnet, att få testa produkter med bra kvalitet för ett pris man betalar för en body butter nuförtiden är ju u n d e r b a r t 
 
KLICK HÄR, eller på bilden för att besöka och läsa mer om glossybox
 
Exempel på en glossybox.
 
 
OBS! Ingen av bilderna tillhör mig. 
En annan sak är att, jag är medveten om att det finns något som heter LivBox här i Finland med lite liknande koncept, så kika in det om du inte bor i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0