Jag hade fest en kväll och hela världen var min

Hade inte tänkt göra ett piss när jag kom ur arbetet i fredags men här sitter jag och har knappt hunnit sova något i helgen! Somnade 8 igårkväll (alltså söndag) och steg upp halv 5 imorse, har redan hunnit svara på massor med osvarade kommentarer och äta dunderfrukost och klockan är bara halv 7!
Hade planerat att sola idag men icke, regnet rent utsagt öser ner, men regn är bra det också, det gillar vi! Sen så känner jag mig också så jevla produktiv idag. Ska duracella runt idag, power to the people! gaah coffey!
 
 
 
Vi höres och synes!♥

Kommentarer
Postat av: isa

är ju skitbra att va effektiv sådär på morgonen. Bästa känslan :))

Svar: Haha, javisst är det. Händer tyvärr allt för sällan! :)
Linnea

2014-07-15 @ 13:50:02
URL: http://isabyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0